busem przez świat.

Hi !
Jestem tu na chwilkę. Mianowicie mam wam do pokazania ciekawy filmik, który niezwykle mnie zafascynował ! Nie będę pisać o czym jest, wystarczy, że obejrzycie;

to tylko I część! 

tak tematycznie, koszulka, którą kupiłam kiedyś w sh 😉
Dobranoc!
PS. Już prawie 200 kliknięć lubię to !:) 
hehe, dobijamy do 500 a co ! 🙂 

32 thoughts on “busem przez świat.

  1. po zmianie ten samochód jest świetny, wszystko robią te żywe kolory , bardzo mi się również podoba bluzka 🙂
    ~kamila

  2. Bluzka Bardzo fajna ;D
    A filmiku niestety nie mam czasu obejrzeć gdyż jestem tutaj w innej sprawie.! ;))
    Znasz może jakieś sklepy internetowe gdzie można kupić fajne ciuchy ? ;D Jak coś podasz mi linki ? / niebieskieoko.

  3. Haha :D.
    Muszę się pochwalić że mi przed chwilą doszła kartka z postcrossingu (USA) i autograf Angeli Merkel (ale to swoją drogą xD)
    A ty skąd dostałaś z postrcrossingu?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.