caats

Hej 🙂
Nie mam już siły. Wyczerpują mnie te wszystkie obowiązki. Jutro mam sprawdzian z biologi, nic nie umiem, i pewnie już za wiele się nie naucze bo zaraz usnę.. Ale szkoła mnie najmniej martwi.. Dobra koniec użalania się. 🙂
Dzisiaj z mamą oglądałyśmy fotki jakiś kotów, i niektóre mnie rozwalają na łopatki ! 😀 haha.

Prawie jak kot ze Shreka ! 😀 
Zooostaw ! 😀
Klieent nasz pan ! 😀
 
Jego mina mnie rozwala:D!

~
Ostatnio moja mama w jakiejś gazecie czytała, że teraz ludzie (lub fanatycy kotów) kupują Koty Bengalskie. ( skrzyżowane koty domowe z dzikim kotem bengalskim )

 

A osobiście, nic do kotów nie mam (Szczególnie jak są małe) najbardziej lubię persy:)

Dobranoc:)

16 thoughts on “caats

  1. dodaj zdjecia jakiś ciuchówlub kosmetyków a najlepiej twojego pokoju!:d. Kotki przeslodkie<3

    2010-03-12 09:10

  2. Dawno mnie tu u Ciebie ni było 😉 Uwilebiam koty, sama miałamkiedyś jednecho chyba przez 10 lat, brytyjczyki są przepiekne ;))

    2010-03-12 14:10

  3. Strasznie podobaja mi sie koty bengalskie! ;D ale są super drogie.. ;/ juz nie pamietam dokladnie ale kilka tysiecy.. ;D masakrejszyn ;p Pozdro! ;***

    2010-03-12 17:27

  4. haha mój kiedyś wskoczył do wanny i mu to niezbyt przeszkadzało, chciał sie kapac z moim bratem xddd

    2011-01-08 12:55

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.