kropeczki i perełki

Hello.
Nie wiem jak u was, ale u mnie w mieście od dłuższego czasu jest okropna burza i bardzo ulewny deszcz. Wyłączyliśmy internet, a na naszej ulicy panowała ciemność. Teraz w moim pokoju jest jak na dyskotece. Na razie nie zapowiada się, żeby to przeszło:(

Dodam szybkie zdjęcia dzisiejszego stroju i kończę.

kapelusz założyłam dopiero do zdjęcia^^
koszulka-chińczyk (kupiona kilka miesięcy temu)
Mam nadzieję, że u was wszystko w porządku:)

Bye!

92 thoughts on “kropeczki i perełki

  1. aparat psuje ci ostrość, czy to raczej coś z bloggerem? ostatnio mam wrażenie, że twoje zdjęcia gdzieś ją zgubiły..

  2. Uwielbiam burze!:P U mnie jakieś dwa dni temu szalała trąba powietrzna 😉
    A teraz jak na razie na nic się nie zapowiada ;D
    Życzę spokojnej nocy^^

  3. fajna koszulka:)
    u mnie też teraz jest burza, boję się szczerzę mówiąc bo rzeczywiście jest jak na dyskotece! heh 😛

  4. U mnie utrzymuje się pozytywna pogoda. 🙂 W nocy bywają burze z deszczem.
    Bardzo ładny kapelusz. 🙂 Bluzka również mi się podoba. 🙂
    Pozdrawiam. !

  5. Hej Ankyl!
    Jedno pytanie. Co zrobić, żeby ludzie czytali mojego bloga, bo mam wrażenie, że nikt go nie odwiedza.

  6. u mnie co noc lekko sobie pogrzmiewa i pada deszcz ale zazwyczaj w dzień jest słoneczna pogoda chociaż dzisiaj był wyjątek i było jakieś 17 stopni 🙁

    nimesil

  7. u mnie rano burza nawet była, popołudni też :/ ale wczoraj najgorsza, to co się działo to masakra! a dziś taka burza jak była kiedyś, ale strasznie wisiała nad miastem i przejść dalej nie chciała

  8. haha 😀 to faktycznie nieźle udało mi się go wytropić haha 😛 a ja nadal zmieniam kombinuje i nie wiem jeszcze do końca co zrobię,co zmienię 😀 a od tego kodowania w nocy będą mi się śniły poszczególne nazwy,już tyle pozmieniałam i wróciłam do normalnego bo się popsuło coś tam 😀 jutro będę coś kombinować z kolegą który się lepiej zna :D,a jak nie to do kuzyna będę pędzić strony tworzy może coś wymyśli 😛
    podziwiam Go ,to nie takie łatwe 🙂

  9. jeśli Ci to jakoś poprawi humor – u mnie burze szaleją w okolicy od wczorajszego wieczoru (sic!) i nie zamierzają przestać póki co…

  10. Cześć! Powróciłam do blogowania. Tym razem już nie na Onecie, a na blogspocie. Mam nadzieję, że pamiętasz mnie jeszcze ze starego bloga i zapraszam do czytania nowego 😉

    PS. U mnie pogoda też nie dopisuje. Jesień w środku lata :/

  11. Czemu kapelusz dopiero do zdjęcia? Jest prześliczny!
    Moim zdaniem dobrze, że przez Polskę przebiega aktualnie burza. To odpoczynek od tych upałów, czas na nabranie sił, żeby za jakiś czas znów podziwiać słońce i grzać się na trawie! 🙂

  12. u mnie też przeszła dość duża burza. Ja tam się tym nie przejmowałam 😀 oglądałam koreańską dramę ;3
    śliczny outfit

  13. U mnie też wczoraj była burza, przedwczoraj tak samo 😐 Jeszcze taki upał -,- Świetna koszulka ^^ I wgl bardzo ładne zdjęcie. Jeju, jaka Ty jesteś fotogeniczna ! ;3

  14. zrobiłabyś post,albo filmik o pielęgnacji,kosmetykach,szczotkach przyborach do włosów?:) i jak o nie dbasz i ile trwało abyś miała takie długie ?:)

  15. bardzo ładna bluzeczka;)
    chińczyk jest super, ostatnio odkryłam taki w mojej okolicy, to poprostu nie wiedziałam gdzie patrzeć tyle fajnych rzeczy;)

  16. a u mnie wcale burzy nie było. może to i dobrze, ale chociaż deszczyk by się przydał^^ bo jak na razie jest jak na pustyni. no, tylko piasku nie ma;D

  17. U mnie identycznie było wczoraj. Taki piękny czerwony zachód w oddali a dookola ciemnosci jak w nocy pomimo, ze godzina 20 (powinno byc jasno). Tez sie smialam ze jak na dyskotece jak co chwile sie blyskalo ale nie bylo specjalnie wielkiej burzy troche pogrzmilo i po 11 przeszlo :).

    Fajna bluzka ^^

  18. JEŚLI DAŁABYM CI SWÓJ E-MAIL I WYSŁAŁABYM TAKIE JEDNO ZDJĘCIE (NARYSOWANY PRZEZEMNIE NAGŁÓWEK)NA TWÓJ E-MAIL ZEDYTOWAŁABYŚ MI GO TAK JAK TY SOBIE TEN NAGŁÓWEK ZROBIŁAŚ? lICZE NA TO, ŻE SZYBKO ODPOWIESZ!!!! <333

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.