my mum!

Dobry!
Zaraz biorę się za naukę na jutro.. Jak sobie pomyślę, że mam się uczyć chemii, to mi się płakać chce.Jakoś w tym roku wyjątkowo przestałam lubić ten przedmiot.

Już kilka razy dostałam komentarze z pytaniem czy moja mama odwiedza i czyta mojego bloga, więc odpowiadam, że tak:) Któregoś pięknego dnia dzwoni do mnie (bo gdzieś pojechała z tatą, a ja zostałam w domu) ” Nudzi mi się , i sobie czytam Twojego bloga ” haha ♥

a wchodzi z telefonu^^

Papa! 🙂

50 thoughts on “my mum!

  1. Moja mama też czytała moje poprzednie blogi. 😀
    Teraz, jak wyjeżdżam – pewnie też się skusi.
    Dzięki za komentarz. 😉
    W sumie, nie jestem dobra z geografii, mimo tylu podróży.
    PS przyjemnie się ogląda Twoje zdjęcia.
    PS2 słodkiego masz bobaska w rodzinie. <3

  2. A ja lubiłam chemie, tak jak ty… Ale teraz jest coraz trudniejsza, i jakoś mi nic do głowy nie wchodzi 😉

    Daj jeszcze więcej fotek z twoją mamą 🙂

  3. Ja za chemią też nie przepadam .
    A moja mama nie ogląda mojego blogaaa ; p
    może dlatego że jest jeszcze młoda a ona o nim nie wie ; DD
    hah xdd

  4. Mnie jutro czeka kartkówka z chemii, z tematów na których mnie nie było i których nie rozumiem ;|
    A moja Mama nie czyta 🙁

  5. Masz super bloga, to wcale nie dziwne, że Twoja mam też go czyta ;D Powodzenia z chemią 😉 A w jakim wieku jest Twoja siostrzyczka? 😉

  6. hehe dobra ta Twoja mama 🙂
    sorry ,że pytam ale mam takie pytanie Ty masz jakieś problemy potowe , tzn. strasznie się pocisz jak masz stres , albo pocą Ci się ręce ? Jak Cię uraziłam w jakiś sposób to z góry przepraszam^^

  7. Kochana ta Twoja mama 😉 Ja tam nie mam tak dobrych kontaktów bo w sumie nie lubie się dzielić tak bardzo swoją przestrzenią 😉 U mnie nn ;*

  8. Dodaj zdjęcie swojej mamy 😉
    serdecznie pozdrawiam ;* śliczne masz fotki :***
    Miłego wieczoru życzę ;P

  9. Ja tam wolę, jak moi rodzice nie wchodzą na mojego bloga, a najlepiej jak w ogóle o nim nie wiedzą. Pozdrawiam

  10. Najpierw w ogóle nie wiedziałam kto stoi obok ciebie xD. To aż niesamowite, kurcze no ja bym nie chciała, żeby moja mama czytała mojego bloga było by mi głupio hihihi^^ albo, chociaż… ;p kto wie

  11. Fajny weekend miałaś 🙂 A okolice miasta pokazuj jak najbardziej! Świetny pomysł. Ostatnio na kolokwium miałam pytanie o Spałą… Nie wspominam tego miło ;>

  12. moja mama też kiedyś czytała mojego bloga :D:D bo siedziałam obok niej i zobaczyła moje zdjęcia i zaczęła się pytać co to i zaczęła sobie czytać mojego bloga :D:D

  13. ja kiedyś jak weszłam na Twojego bloga w telefonie to mi 30 zeta zżarło xd czyli wszystko co mialam na koncie;p Fajny telefon tak w ogóle – Twoj, czy mamy ? 🙂

  14. również czytam niektóre blogspoty przez telefon. nie trzeba nawet laptopa odpalać. to się ceni. ta cała technologia.

  15. Hej Twoja mama wygląda na tym zdjęciu jakby niedawno weszła w 30 rok życia.Jeśli mogę się zapytać ile Twoja mama ma lat na prawdę ??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.