na codzień

Siema!
Mam dla was video 🙂 W końcu udało mi się zmniejszyć rozmiar, przez co szybciej się załadowało;) Postanowiłam pokazać wam jakich kosmetyków używam do codziennego make-up’u, jest to króciutki filmik, i mam nadzieję, że się nie przerazicie ! W sumie to pierwsze takie video, w którym coś mówię, trochę nie bardzo wiedziałam co i jak, ale myślę, że jeśli będę jeszcze kiedyś jakieś dawać, to będzie lepiej! Ostrzegam, przed błędami i jakością^^

w komplecie;
tusz-Isadora, eyeliner-??, puder-rimmel, podkład-maybelline, cienie-z jakiejś gazetki
Później dam fotki z dziś:) 
Idę uczyć się matmy, pa!

68 thoughts on “na codzień

  1. nagrywaj takich więcej, bo jest bardzo pozytywny 🙂 ja też nie lubię swojego głosu, a szczególnie przez kamerkę…
    i mam pytanie w której klasie zaczęłaś się malować?

  2. hmmm… nie wiem od czego zacząć ;]

    Mi się bardzo podobało ;]
    I wcale nie masz dziwnego głosu! Jest zajebisty ! <3 Trochę inny to fakt, ale jest jakby dojrzalszy – na plus 🙂
    Troszkę się znamy, więc mogę powiedzieć, że byłaś słodko zestresowana ^^ jednak dałaś sobie radę, wypadłaś naturalnie i rewelacyjnie jak na pierwszy raz 😉
    Chcemy więcej ! ;))

    Marta

  3. hm, w 1 gim malowałam tylko czarną kredką dolną powiekę, a w 2 gim zaczęłam tuszem i kolorowymi cieniami, a jakiś rok temu eyelinerem:)

  4. Filmik bardzo fajny. W końcu pokazałaś wszystkie kosmetyki jakich używasz.
    Powinnaś robić częściej jakieś filmik 🙂

  5. Kurcze… szczerze powiem że teraz przez ten filmik wydajesz mi się być inną osobą… ale pozytywnie. byleby więcej takich filmików. 😀

  6. doznałam szoku powiem szczerze ;o
    wyobrażałam sobie całkiem inny głosik ; p
    ale nie ma się czego przejmować – masz bardzo sympatyczny głos i powiem jeszcze, że osobiście cię nie znam, tyle co z opowiadań ale jesteś naprawdę mega sympatyczną osobą.
    także gratuluję i życzę dalszych sukcesów w karierze bloga 🙂

  7. Siemka
    masz superowego bloga udał ci się
    muszę cię pochwalić bo nawet zdj twoje torebki wygląda SUPER , powiem krutko
    umiesz robic filmiki i super zdj

  8. Całkowicie inny głos sobie wyobrażam 😀
    Faktycznie taki lekki szok 😉
    jest różnica czytać tylko notki i oglądać zdjęcia, a oglądać Cię 🙂
    Więcej takich filmików 🙂
    Aga

  9. Aniu wstawisz jakąś kartkę, gdzie jest Twoje pismo? Np. pozdrawiam czytelników albo coś 😀

  10. Troszke jakby zestresowana ;p no ale nie wiem ;p ogolnie super Ci to wyszlo 😛 tak trzymaj :p i dodawaj wiecej filmików!

  11. Mam takie przeczucie ze teraz będziesz robić blog na podstawie Video, dobrze Ci idzie ;D
    Tez używam tego podkładu – w sumie musu – bo jest lekki i nie wygląda jak świecąca brązowa maź na twarzy 🙂
    A ten tusz to ile kosztuje? Bo ja mam krótkie rzęsy i potrzebuje właśnie jakiegoś który je wydłuży 😉

  12. Hehh 😉 ja już się nie nagram bo miałam spore nieprzyjemności przez to 😉 inaczej wyobrażałam sobie twój głos xdd pozdrawiam;**

  13. Bardzo fajny filmik. Głos masz ładny 🙂 Obyś dodawała takich filmików więcej.
    Ja jestem teraz w 1gim i maluję tylko dolną powiekę czarną kredką, a twarz czasami pudrem.

    Pozdrawiam
    TyŚka~

  14. mówisz, że nie lubisz swojego głosu… gdybyś mnie słyszała to byś napewno polubiła swoj, bo ja skrzeczę jak stara ropucha ;]

    jestem pod wielkim wrazeniem ;]
    fakt jest jeden powinnaś dodawać wiecej porad dla nastolatek, bo miedzy innymi tak to odebrałam. jeżeli twój przekaz miał być inny to sorki. ale przemyśl to bo pewnie to by się sprawdziło ;]

    i wielki szacun ;]

  15. ja mam takie samo odczucie, że jesteś inna 😉 ale w dobrym sensie tego słowa ! i szczerze teraz bardziej za Tobą przepadam 😉 !

  16. też byłam ciekawa jaki masz głos. 😉 i jest baedzo sympatyczny, choć już czytałam jakiś inny komentarz, że inaczej sobie ktoś wyorażał, ja przyznam, że też. 😉 fajnie by było przyjaźnić się z taką osobą jak Ty. masz świetne zainteresowania, styl. świetnie się malujesz, jesteś ładna. czytam Twojego bloga od początku i jestem pod wielkim wrażeniem. 😉 pozdrawiam gorąco. ;*

  17. Fajny Filmik .! ;))
    Ten pokład mi się podoba muszę se kupić.! 😉
    Też mam czasem podkrążone oczy.!;]] / Niebieskieoko

  18. Masz naprawdę fajny, sympatyczny głos ! Nie mam pojęcia, dlaczego Ci się on nie podoba 😀

  19. Masz bardzo fajny i przajazny głos 🙂
    Chyba spróbuje tego tuszu 😀
    Mam pytanie , co za pioseka leci w tle ?

  20. Wyobrażałam sobie trochę inny Twój głos.xd Po przez ten filmik wydajesz się bardzo sympatyczna. Bardzo fajny pomysł z tym video. 🙂 Oby więcej takich.!
    Ogólnie super. :*

  21. podoba mi się Twój filmik 😀 co do makijażu to i tak masz bardziej rozbudowaną wersję, że się tak wyrażę 😀 ja tylko tusz cienie czasami korektor i kreska na dole 😀 nimesil 😉

  22. Przez ten filmik wydałaś mi się dużo bardziej sympatyczna i normalna niż wczesniej gdy czytałam notki, aż mi wstyd, że miałam wcześniej inne wrażenie 😉 Pozdrawiam

  23. Aniu ale Ci sie głosik zmienił… jak ostanio z Toba rozmawiałam to miałas kompletnie inny głos…
    Loczki sliczne… jakiej lokowki uzywasz?

    a i moze pokazałbys nam swoj pokoj? teraz tak po malowaniu i wgl ;D

    Ewelina… 😉

  24. jejku na tym filmiku wydajesz się być nieśmiałą dziewczynką 😀 nie wiem jaka jesteś naprawdę, ale do tej pory uważałam Cię za trochę inną osobę 😛 aczkolwiek bardzo mi się podoba, a głos nie jest zły!nie narzekaj:*

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.