na plaży

Cześć! 
Dzisiaj pół dnia spędziliśmy na plaży. Pogoda wreszcie nam dopisała, więc wykorzystaliśmy ją na maksa! Większość czasu przeleżałam na ręczniku i trochę posiedziałam w wodzie, która dziś była wyjątkowo ciepła! Jednak po jakimś czasie słonko znów się schowało. Chociaż troszkę się opaliłam:) 

Moja ulubiona plaża w Ostrowie (blisko Jastrzębiej Góry) 

Pozdrowionka! 

74 thoughts on “na plaży

  1. Fajnie, że pogoda na urlopie Ci dopisała 🙂 Ja nie miałam takiego szczęścia wypoczywając w tym roku nad naszym morzem….
    Zrobiłaś sporo ciekawych zdjęć!

  2. Piękne zdjęcia 😀 U mnie słońce nie za bardzo dziś grzało, ale cieszę się, że gdzieś w Polsce jest inaczej 🙂

  3. Każdy lubi trochę "poplażować" i nic nie robić, szczególnie jak pogoda dopisuje. Mam nadzieje, że ta dobra passa nie skończy się w najbliższym czasie, a na dzień dzisiejszy trzeba ją wykorzystać jak się da. 🙂

  4. Jakoś wgl ludzi nie ma.;d. Ale to lepiej, bo jak plaża zapchana, to nawet miejsca nie ma. W tamtym roku po kocach innych ludzi musiałam chodzić.;].

  5. Ekstra. Ja byłam w Pogorzelicy na wakacjach w lipcu i morze było bardzo zimne. Ale piasek świetny i dzięki zimnej wodzie opaliłam się.
    PS: Fajny rekin ;p

  6. alez wskoczyłabym do takiego chłodnego morza mmmm… całe wakacje praca i nawet nie mam kiedy sie opalic a jestem blada jak sciana ;p

  7. fajne zdjęcie;)
    ja jak w tym roku byłam na zielonej szkole nad morzem, to też woda była nawet ciepła;)
    widać że plaża bardzo ładna;)

  8. W morzu nie było glonów:o? Jak ja byłam to w wodzie były okropne gloniska a w śród nich pływały papierki, zdechłe ryby i inne takie świństwa. Także ostatnie 2 dni przesiedziałam na kocu:( Fajnie że chociaż ty mogłaś się pokąpać…
    Pozdrawiam serdecznie!

  9. Ale fajny Rekinek. Dobrze, że Ci dopisała pogoda i możesz te upalne dni spędzać na plaży. Ja niesetty dopiero za 2 tyg. będę miała prawdziwe wakacje na plaży:)

  10. Mam działkę z domkiem letniskowym 2 km od Ostorwa _> w Karwii:) zachęcam, żebys odwiedziła Naszą karwińską plaże, coś wspaniałego:) nawet możesz z jastrzębiej iść na piechotkę plża do karwii, spacerkiem 2 godziny:) w llewo musisz się kierować:) w jastrzębiej g. jestem co roku i zawssze na piechottkę:)

  11. Byliśmy w tym samym czasie w Ostrowie … 😉
    Ja na obozie ty prywatnie.
    Widziałam cię w Jastrzębiej 30 lipca.. Byłas w Kapeluszu 😉

  12. Widziałam cię pewnie cztery razy, na plaży i w Jastrzębiej, raz już miałam podejść, ale weszłaś do jakiegoś sklepu przy deptaku 🙁 Tak czy siak, miło było cię zobaczyć tak na żywo 🙂 Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.