Piotrkowska Starówka

Ostatnim naszym celem była Starówka.
Kilka lat temu przechodziłam tamtędy, jednak trwało to chwilę i nawet nie zapamiętałam zbytnio jak to wszystko tam wygląda. Ale dziś nieco nadrobiłam 🙂
Kiedy tam doszłyśmy w moim brzuchu nieziemsko burczało^^ Niestety musiałam powoli zmierzać w stronę  busa i nie było czasu na zjedzenie czegoś. Zapachy jakie unosiły się przy pizzeri spowodowały, że jeszcze bardziej wracałam myślami do jedzenia, haha.

i jeszcze kilka nocnych fotek:

Jestem zaskoczona, że mój aparat jakoś podołał przy tym oświetleniu:)
Uwielbiam fotografować taką architekturę !
Dobranoc! 

103 thoughts on “Piotrkowska Starówka

  1. takie miejsca są cudowne! szczególnie gdy widać je nocą, cudowne zdjęcia! To fajnie, że wypad się udał 😉 bardzo ładnie w Piotrkowie.

    Pzdr i zapraszam 🙂

  2. magicznie tam co nie… uwielbiam wieczory tam :). ale zazwyczaj jestem nie wstanie zeby sie zachwycac ;p . moj piotrków ;D

  3. Również zgadzam się z poprzednimi komentarzami.:) Też się wybieram do Piotrkowa, na pewno zajrzę w miejsca, które sfotografowałaś 🙂 Świetne są te zdjęcia 🙂
    Ola.

  4. no widzę że jesteś nocnym markiem 🙂 teraz będziesz musiała odespać:P no a poza tym to Ciekawe zdjęcia a najbardziej to twoja postać na nich^^ hehe

  5. Jak to jest, że każda jedna starówka najładniej wygląda w nocy?
    Naprawdę świetne zdjęcia. Aż się chce odwiedzić Piotrków.
    Pozdrawiam 🙂

  6. bardzo fajne zdj, masz talent dziewczyno ! 😀 także muszę się wybrać na piotrkowską starówkę, bo aż wstyd się przyznać ale jeszcze tam nie byłam 🙂 czekam na następne posty!

  7. tak, można ustawić ręcznie, ale jeszcze do tego nie doszłam 🙂
    na razie miałam ustawione auto, więc niech tak na razie zostanie ;))
    później pokombinuję co i jak ;D

  8. hej, mam pytanie. W jakim programie przerabiasz zdjecia i dajesz re zaokraglone ramki? jesli w photoscape to jak ta ramka sie nazywa? 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.