Pytania

Hej!
Jest cudowna pogoda! Oby się utrzymała!

Dzisiaj postanowiłam zrobić notkę do której będziecie mogli zadawać mi pytania:)
Jedno pytanie w jednym komentarzu, żeby później było mi łatwiej wybrać pytania, które najczęściej się powtarzają i na nie odpowiedzieć! Pytania piszcie do 1 kwietnia:)!

Dlaczego taka notka? Ponieważ często pytacie o podobne rzeczy, więc pomyślałam, że łatwiej i wam i mi będzie jak na te najczęstsze pytanka odpowiem w jednej notce:)

No to zaczynamy!

_
Nauka + Ogródek 🙂

201 thoughts on “Pytania

  1. dlaczego wybrałaś akurat technikum?
    nie bałaś się przełamać stereotypów, że jak dziewczyna idzie do technikum to na pewno jakaś z marginesu?

  2. Dużo o sobie piszesz nie uważasz że powinnaś chronić swoją prywatność w internecie?

  3. naprawdę podoba Ci się Tomaszów? ja mogłabym w każdej chwili je na zawsze opuścić 😛
    nie chciałabyś mieszkać gdzie indziej? 😉

  4. no właśnie co do s.h jak się to zaczęło,i czy nie było takich uwag nie miłych co do ubierania się w lumpeksie z kogoś strony ?

  5. Jak zrobiłaś sobie taką grzywkę ? Zapuszczałaś ją czy jak, czy może miałaś prostą a potem ci rosła ? Bo aj także chciałabym mieć taką ale żaden fryzjer tak nie potrafi ;(

  6. Co ile myjesz włosy? Co robisz że są one zawsze idealne ? Ile masz par butów ? Ile masz torebek ? Co byś zrobiła jeżeli miałabyś odstające uczy trochę, nosiłabyś spięte włosy ?

  7. dlaczego masz taka długa grzywkę?brzydko ci w takiej długiej…ciągle ją poprawiasz.widziałam między innymi na filmach ktore wstawilas.i prawie wcale nie ruszasz na nich swobodnie głową.masz taką sztywna.może boisz sie o swoją fryzurkęę?he?że ci włoski(grzywka) na twarz opadnie?hahah

  8. jaki masz rozmiar buta? Bo w poprzedniej notce mówiłaś, że często buty dla cb są na duże. 🙂

  9. Hej, ja też dodawałam pytanie o grzywkę ;P Tylko nie tak wredne.
    Jak ją zrobiłaś ? Chodzi mi o to czy najpierw miałas normalną prostą grzywkę i zapuszczałaś ? Z góry dzięki za odp.

  10. o lol oO ten anonim to zapodał dopiero hahahaha xd ja mam tez pytanie ;d a raczej stwierdzenie ;d narysuj coś jak będziesz sie lepiej czuć 😀 bo nie moge sie doczekać 😀

  11. była byś z chłopakiem który nie jest jakiś ładny i dużo by było później gadania że z nim jesteś ale mimo to coś do niego czujesz?

  12. Masz dobry kontakt ze swoimi rodzicami? ( tzn. czy mówisz im o wszystkim, czy często się z nimi kłócisz? )

  13. Ania opowiedz jak wygląda to indywidualne nauczanie ? czy czekasz na nauczyciela, kontaktujesz się z nim telefonicznie, siedzicie w twoim pokoju, kuchni ? i on tobie tłumaczy cały temat i dyktuje notatki ? jak piszesz sprawdzian albo kartkówkę to on stoi nad tobą czy może chodzi sobie po domu ?

  14. łohoho, oni cię traktują jak jakieś guru! Ja nie mogę! Kurde, weź! Jak ty to robisz?! A! i nie odpowiadaj 🙂 to było pyt. retoryczne :)))

  15. przerabiasz fotki w photoscape jak dobrze pamietam, jak Ty to robisz ze one maja w sobie to cos ? no ja tego nie kumam xD ???

  16. Kiedyś śledziłam Twojego fbl'a , miałaś zdjęcia w dresie itp. Teraz ubierasz się bardziej "kobieco" . Czyżby zmiana stylu ? ;]

  17. pozwole sobie tutaj odpowiedzieć na to jedno pytanie- nie nie zmiana, wróciłam do stylu w jakim czuje się najlepiej. I dodam za nim chodzilam w dresach ubierałam się tak jak teraz. po prostu na luźno to był okres przejściowy, ale stwierdziłam, że to do mnie nie pasuje.

  18. ja tez jestem ciekawa twojej odpowiedzi na to pytanie o wlosy i grzywke ktore cie tak "rozwalilo" czy cos. zauwazylam to samo.wszyscy cie tylko chwala.prosze,odpowiedz na to

  19. Jesteś bardzo sympatyczna, miałam okazję Cię poznać, i nie rozumiem niektórych komentarzy. No nie ważne, chciałam zapytać o lumpeksy, jak to się stało, że tam weszłaś i się nie zniechęciłaś?
    Wiem, że w tomaszowie dzięki Tobie wiele dziewczyn zaczęło szperać w sh,
    pozdrawiam

  20. widze ze odbiegasz od odpowiedzi na to pytanie o grzywke..nie mowie nic takiego ze jestes nie sympatyczna jak to podsumowala powyzsza kolezanka.chodzi o grzywke booże…i nie rozumiem tego jak piszesz ze ciebie nie chwala.to jak bys to nazwała?nie kazdy jest idealny a mam wrazenie ze zaraz ciebie to dotyka ze komus sie w tobiie cos nie podoba.

  21. no nie każdy , i nie jestem zdania że jestem idealna, więc nie rozumiem Twoich komentarzy, nie odbiegam od tematu grzywki, tylko W NOTCE wyraźnie napisałam, że na pytania odpowiem 1 kwietnia .

  22. Takie pytanie trochę z innej beczki. Umiesz japoński, uczysz się go? No i skąd to zamiłowanie do Japonii? Interesujesz się ich kulturą czy tylko to co jest teraz, nowości, technologia, dodatki, moda ?

  23. z góry przepraszam za takie bardzo osobiste pytanie , ale zazwyczaj do której masz czas na dworzu( o ile go masz ograniczony ) czy możesz np. wracać kiedy chcesz? 😀

  24. w jakich sklepach przeważnie robiłaś zakupy ubierając się na 'luźno' brałaś z kogoś inspiracje ?

  25. Widać po Tobie, że nie podążasz za modą tak jak większość dziewczyn. (obecnie króluje vintage) Nie czujesz się przez to inna? W sensie, że wielu osobom może się nie podobać sposób w jaki się ubierasz, bo fakt ubierasz się po swojemu.

  26. jak przyjęłaś wiadomość o tym, że bedziesz miałą rodzenstwo? kiedy sie o tym dowiedzialas- w jakich okolicznosciach? 🙂

  27. Czemu jesteś taka dziecinna jak na swój wiek? I czemu chwalisz się takimi tandetnymi ciuchami?

  28. Hej Ankyl. Czytając powyższe komentarze zauważyłam że dużo osób pyta o twoją włosy, a patrząc na nie stwierdzam że są naprade bardzo ładne i dobrze wypielęgnowane. Więc chiałabym sie dowiedzieć co robisz aby takie były, a w szczególności grzywka? Wiem że jesteś zwolenniczką second handów, a ja także jestm z Tomaszowa i ciekawi mnie to gdzie dokładnie kupujesz ciuch(czyli w który miejscu). Pozdrawiam D.

  29. Hej, Ile lat miałaś jak zostałaś starszą siostrą i jak przyjęłaś tą wiadomość oraz przy jakiej okoliczności..??

  30. A ja powiem tak, że miej wy*** na to co Ci piszą. Najważniejsze jest to, że nie robisz z siebie bóg wie kogo, jesteś NORMALNĄ dziewczyną, lubisz co lubisz, i każdy bez wyjątku powinien to szanować, a moje pytanie brzmi, oczywiście – twoje ulubione sh w tm.

  31. Masz farbowane włosy… Czym je farbujesz? Kiedy pierwszy raz? Jak często? Farbą czy szamponetką?

  32. Co tak dokładnie stało się z Twoim kręgosłupem? Od czego to? Napisz dokładniej proszę.

  33. Masz takie piosenki, które kojarzą Ci się np. z jakimiś wspomnieniami, miłościami, smutkami?

  34. Gdzie kupowałaś ubrania, kiedy chodziłaś w dresach, jako skejt? Podoba mi się to i chciałabym wiedzieć.

  35. Czy wielu znajomych wie o Twoim blogu? Jak reagują? Ktoś zmienił się w stosunku do Ciebie przez to, że zyskałaś jakąś "popularność"?

  36. Ile wynoszą Twoje miesięczne wydatki na samą siebie? Wiem, że różnie bywa, ale tak ok.

  37. Nie męczy Cię czasami pisanie bloga? Jak produkujesz się w jakiejś notce, a 3/4 osób pisze tylko super, fajnie…?

  38. Jaką opinię mają o tobie ludzie (w realu) ktorzy za bardzo za tobą nie przepadaja? NIe chodzi mi o to, czy cie to obchodzi, ale jak cie widza. Zdzira, rozpieszczona, lansera?

  39. Co sądzisz o osobach które wchodzą tu i Cię krytykują lub bezpodstawnie oceniają? To Cię mobilizuje czy dołuje?

  40. nei chce ci nic tu mowic, ale w komentarzach masz prawie samych lizidupcow. Ktos sie wylamie i powie co po prostu o tobie mysli to na ta osobe naskakuje cala wataha lizusów. Troche poszanowania siebie nawzajem.
    Ps. fajne zdjecia.
    pzodrawiam

  41. Dlaczego często wymijająco odpowaidasz na pytania? np. te dotyczace bardziej osobistych spraw? z tymi ptaniami tez tak bedzie?

  42. Czay sa ciuchy, ktore chociaz sa teraz na topie tobie sie nie podobaja? jakich nigdy bys nie zalozyla?

  43. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia. Zależy to pewnie w dużej mierze od aparatu.. ale są jakieś inne wskazówki do ''dobrego zdjęcia'' które byś nam poleciła? Zrób kiedyś notkę jak zrobić ciekawe zdjęcia, od czego to zależy..
    ;*

  44. Ulubiona marka kosmetyków? Ulubione produkty do włosów? Jakie książki lubisz? Gdzie znajdujesz tyle ciekawych informacji o np tym aparacie czy schodach? na jakiejś konkretnej stronie czy przypadkiem? Ulubione piosenki na zły i dobry nastrój?

  45. pokażesz swoje zdjecia z dziecinstwa i takie, kiedy mialas mniej wiecej 12-13 lat? proszę!
    Pozdrawiam!

  46. Pytania skończone? ! Ale ja mam ostatnie czy w Twoim mieście czytają Twojego bloga? skąd jesteś? !

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.