rysunki

Hej!
Tak jak mówiłam na weekend planuje zrobić jakiś specjalny post:) Postanowiłam, że nakręcę krótki filmik, w którym pokaże wam jak wygląda mój nagłówek w oryginale!

wreszcie nie męczyłam się ze wstawieniem go na vimeo!:)

inne dzieło Sami!; 
Zareklamuję tu autorkę powyższych prac! 
Bay!

86 thoughts on “rysunki

  1. Normalnie zauroczyło mnie to!

    A tak wogóle to chyba mieszkasz baaardzo daleko odemnie poniewarz u mnie było baaaardzo słonecznie!i bardzo ładnie !

  2. nagłówek boski , to zdjęcie pod spodem twoje też boskiee i jej rysunki boskie . XDD u mnie też pogoda dzisiaj była masakra . ; /

    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga. < 33

  3. Jak milo slyszec polski. 😀 Sliczne video!

    I swietne rysunki tez, oczywiscie! Gratuluje. Sama troche rysuje, ale juz nie czesto… Szkoda.

  4. O żesz Ty! Wchodzę tu bo mam do nadrobienia zaległości, a tu taka niespodzianka! ;o
    Oj Ania tyle razy mi dziękowałaś już ;p przecież nie ma za co! Ja to z czystej przyjemności i wielkich chęci robię, hehe.
    A muszę przyznać, że śliczną ramkę dorwałaś! Też chcę taką! Skąd masz? ;d

  5. no to kiszka 🙁 bo też miałam sobie kupić a tak mi się zbiera wszystko, że nie ma kiedy 🙁

  6. No to kiszka 🙁 bo miałam sobie kupić ramki a tak mi się wszystko zwala na głowę, że nie ma kiedy 🙁

  7. Kurcze jak tak patrzę dłużej na ten mój rysunek i na zdjęcie to nieźle jest niepodobne ;o trzebaby jeszcze było przyciemnić niektóre części ;d :*

  8. Chcesz się odrobine rozerwać? Zrobić coś innego?
    Wejdź na mojego bloga i przeczytaj powieść fantastyczną! Nie zapomnij przesłać komcia i obserwować, a co najważniejsze: PRZECZYTAĆ!!!
    Sory, że się narzucam;)
    Zuzanna Buś

  9. Powiem Ci, że tymi filmikami coraz bardziej przekonujesz ludzi (przynajmniej mnie) do siebie 🙂 Nie chodzi o to, że wcześniej Cię nie lubiłam, bo śledzę Twojego bloga już dość długo, a nawet od początku! 😛 Jesteś taka sympatyczna, że nie da się Ciebie nie lubić, co widać na filmikach! Przyjemnie się Ciebie ogląda, słucha. Oby więcej tych filmików!
    Ps. Żeby trochę zamaskować moją anonimowość – mam na imię Kasia i mam 18, mieszkam na Dolnym Śląsku 🙂 Pozdrawiam!

  10. Jej, nie umiem nachwycić się twoją urodą! jesteś piękna <3
    co do którejś tam wcześniejszej notki – też bym chciała takim autobusem jeździć codziennie, aczkolwiek myślę, że w końcu by nam się znudziło i w pewnym momencie nie dostrzeglibyśmy tych dzieł.
    A pizza domowej roboty jest najlepsza!
    u mnie nowość. mam nadzieję, że wypowiesz się, bo bardzo zależy mi na opinii. pozdrawiam 😉

  11. Twoja przyjaciółka świetnie rysuje i maluje!
    Przecudnie. < 3 a nie wiesz może, czy robi jakieś prace na zamówienia? : ]

  12. rysunki Sami są mega! a nagłówek odkąd go zobaczyłam podziwiam do tej pory 😀 wielkie brawa i wyrazy uznania dla niej! 😀
    a Anna jak to Anna i na zdjęciach i rysunkach wygląda świetnie haha 😀 /Rox 😀

  13. Jejku ile komentarzy 😀 Ja w końcu napisałam coś u siebie 😉 Też muszę się wziąć w końcu za rysowanie bo wiecznie zajmuję się czymś innym ! Zapraszam do siebie 😉

  14. Aniu, wysyłałaś może już kartkę do Chin/Japonii? Dzieki Tobie zarejestrowałam się na postcrossing, wysłałam już jakieś 8 kartek, z czego 6 doszło w miarę szybko a do Chin i Japonii jakoś strasznie długo idą. Na poczcie Pani kazała nakleić dwa znaczki – za 2,40 i za 10 gr. Jesli wysyłałaś już na inny kontynent to jak to robiłaś? Chodzi mi o znaczki.

  15. super rysunki ma talent. ;d
    wchodząc na twojego bloga pomyślałam, że mogłabyś wrzucić kilka fotek jak byłaś skate. ;d i zrobić o tym post. 😉

  16. Świetnie Sami maluje 😉 chciałabym żeby mnie namalowała z jakiegoś ładnego zdjęcia ;)))
    I podoba mi się filmik, może przerzuć się jeszcze na video- blog .;)

    Sylwia

Odpowiedz na „kiczAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany.