Ulzzang

Często mylimy tzw. ”japan style” z Ulzzang. Właśnie o tym na początek dzisiejszego dnia!

Ulzzang to określenie tyczące się ładnych, naturalnych dziewczyn, które ubierają się dość charakterystycznie. Publikują swoje zdjęcia w internecie i zwykle są pasjonatkami fotografii. Na zdjęciach prezentują siebie/swój strój, a przy tym ciekawie je przerabiają, aby fotki były bardziej artystyczne. Często zdarza się, że zostają zauważone przez różne agencje i wtedy stają się fotomodelkami. Przed obiektywem wypadają naturalnie i to mi się podoba:

Na zdjęciach można zobaczyć codzienność, w ciekawej, sympatycznej formie; 

Są urocze, słodkie i przyjemnie ogląda się ich zdjęcia. Ich styl inspiruje, choć tak na prawdę wydaje się zwykły, ale ma to coś. Możemy zobaczyć u nich przeróżne połączenia, co chwilę nowe odsłony. T-shirty, legginsy, trampki; koszule, jeansy, emu; sukienki, kapelusze, baletki – łączysz co chcesz! Koreanki bawią się swoimi ciuchami, można to zobaczyć na wielu zdjęciach jakie krążą po internecie. W przeciwieństwie do japońskich styli, tu nie obowiązuje ciągłe przestrzeganie zasad sposobu ubierania.

Są to moje spostrzeżenia dotyczące Ulzzang. Style i zdjęcia Koreanek podobają mi się od kilku lat i często czerpię z nich inspiracje. Uważam, że w naszym kraju ”korean style” ma spore szanse na przebicie się 😉 A wy jak myślicie? Czy Polki mogą inspirować się Koreankami ?

O koreańskim stylu więcej dowiedziecie się na blogu azjatyckicukier.blogspot.com
Więcej inspiracji z mojego bloga dotyczących koreańskiego stylu ubierania click.

69 thoughts on “Ulzzang

  1. Ich stykl jest swietny i takze sie nimi czesto inspiruje starajac sie laczyc rozne rzeczy . Sa bardzo ladne i mysle ze polki powinny miec swoj styl . ;]

  2. Jest to całkiem fajne, ale wątpię żeby przybiło się w Polsce, gdyż większość dziewczyn ma już swój styl i żadna, nie zmieniłaby go dla koreańskiego ;pp

  3. Azjatycki weekend jest fajny, ale dodaj tez w notkach coś od siebie, jak spędzasz weekend?

  4. ich styl jest świetny . : ) chętnie bym się ubierała tak jak one . ale niestety sklepy w moim pobliżu na to nie pozwalają . : /
    dla mnie ty jesteś taką Ulzzang. na zdjęciach wyglądasz naturalnie i robisz świetne zdjęcia podczas zwykłego dnia . ; )

  5. no chodziło mi o grafikę, bo chyba dość długo jej już nie zmieniałaś prawda ?:).

    Mnie się tam podoba, tylko, że fajnie by było prędzej czy później zobaczyć jakieś nowe fajne zmiany na twoim blogu;p.

  6. jest to w pewnym stopniu ciekawe i ciekawe byłoby spotkać kilka dziewczyn na ulicy inspirujących się, jednak sama uważam, że każdy naród powinien mieć jakiś swój styl, który byłby z nim kojarzony oraz stawałby sie inspiracją dla osób poszukujących swojego. Nie jestem za inspirowaniem się narodu jakąś subkulturą/krajem, jestem za inspirowaniem się garstki osób by na ulicach było barwniej i ciekawiej 🙂

  7. Co ja bym dała, by zawsze wyglądać tak świeżo! Dziewczyny wyglądają praktycznie na nieumalowane. A u mnie po pobudce o pogańskiej godzinie przez budzik-mordercę bez kosmetyków się nie obejdzie.

  8. ja tez sama się tym stylem inspiruje i gdyby Polskie dziewczyny tak zaczeły się ubierać (chociaż trochę ) to Polska nie byłaby taka nudna na ulicach pod względem kolorów ubrań…

  9. Moim zdaniem te stroje są prześliczne. ; ) Uważam, że mają duże szanse na przebicie się, bo naprawdę te stroje zapierają dech w piersiach ^^

  10. Polska wcale nie jest nudna pod względem ubrać, może mieszkasz w małej miejscowości ;o

    PS.
    Jaki masz rodzaj czcionko w tytułach postów?

    Będę wdzięczna za pomoc.
    PS2. pisze z anonima bo gdy kiedyś z konta zapytałam o coś dotyczącego wyglądu twojego bloga ( jakaś drobnostka) i umieściłam to u siebie zaczęły sie nieprzyjemne komentarze.. ; //

  11. Świetne , na prawdę !;)
    mogłabyś podać jakieś strony z tym stylem ?, chciałabym choć rąbek inspiracji z nich czerpać 😉
    Pozdrawiam serdecznie i oby twój blog nadal się tak świetnie rozwijał , można nawet powiedzieć że jestem Twoją fanką !;)

  12. mam pewne pytanko. zrobiłam na blogu etykiety i pod każdym postem jest napisane, w której kategorii się to znajduję. nie za bardzo mi się to podoba, a widzę że Ty tak nie masz. gdzie mogę to zmienić?

  13. Niestety większość zdjęć nie ma nic wspólnego z naturalnością. Photoshop potrafi zdziałać cuda mącące nam w głowach, wiem coś o tym 😉

  14. One są takie śliczne i jeszcze ten ich genialny styl! 😉 Sądzę, że w dużych miastach już są jakieś odłamki tego stylu, niestety w moim małym Tarnowie tego nie widać 😉

    Co do osób, które piszą, ze Polska jest nudna…wcale tak nie jest, wystarczy choć trochę docenić, rozejrzeć się 😉
    Cudze chwalicie, swego nie znacie" 🙂

  15. twój styl prowadzenia bloga też troszeczkę przypomina mi ulzzang, z tym że ty chyba się ubierasz, tak żeby wszystko było dopasowane (albo ci to tak wychodzi) 😉

  16. One są takie ładne 🙂
    Można być o nie spokojnie zazdrosnym ^^
    Strasznie, strasznie ładne!!
    A te tutaj są do tego oryginalne 🙂
    Zazdriszczę

  17. Super styl! Szkoda że w Polsce takiego nie ma! Chociaż fajnie by było, bo połowa dziewczyn zaczęłaby wyglądać bardziej naturalnie i dziewczęco 😉

    Niestety do takiego stylu bym musiała stracić trochę na wadze (hehe!).

    Pozdrawiam! 😉

  18. myślę, że jest pełno dziewczyn ubierających się w takim stylu. widzę takich wiele na ulicach. w sumei to kocham mój Krk za te wszystkie rozmaite style spotykane na ulicach 🙂

  19. One są sliczne i ciuszki też mają ładne 🙂 Jest duży dostęp do takich ciuszków na allegro, ale minusem jest wysyłka ;/ Z drugiej strony raz kupiłam marynarkę japan style i oszukano mnie. Pieniądze wpłaciłam i rzeczy nie dostałam , więc jestem trochę uprzedzona co do kupowania ciuszków japan style na allegro 🙂
    A ten ulzzang to coś takiego jak angielskie site models 🙂

  20. Od razu jak przeczytałam notkę to wiedziałam że zainspirowałaś się jej wpisem 😉 Bo czytałam go ostatnio 😉 Oglądałaś też za pewne jej filmiki na youtube 😉

  21. NO nie wiedziałam że chodzi o pozowanie, hehehe. No ja umiem bo ciągle w nim grzebałam jak robiłam sesje dziewczynom a teraz zepsuł mi sie komp i PS nadal nie odzyskałam. 🙂 NO ale fakt faktem nie jestem w stanie uwierzyć w nieskazitelną cere na każdym zdjęciu 🙂 Make up i programy komputerowe to w dzisiejszych czasach podstawa jeśli chodzi o mode itp :pp

  22. nie inspirowałam się jej wpisem, bo koreański styl podoba mi się od dawna, i kilka razy pokazywałam go na blogu 😉 ale akurat naszło mnie na napisanie czegoś więcej 🙂

  23. Hello! Mam propozycję co do postu:) mogłabyś zrobić takio technice, HDR, czyli jak mniej więcej posługiwać się tym programem, jakie ustawienia w aparacie (bo z tego co wiem, do HDR robi się kilka zdjęć, w każdym inne parametry, a później się łączy;d). Myślę, że zainteresowałoby to wiele pasjonatów fotografii czytających Twojego bloga. Chyba nie tylko ja byłabym wdzięczna za taki post:)
    Pozdrawiam :*

  24. Dziękuje :*.
    Wiesz czytam Twojego bloga od początku wakacji. 🙂 I jestem pełna podziwu.
    Szkoda ,że nie zaczęłam od początku.. Nie wiem jak to zrobić ,żeby zobaczyć Twoje stare posty.. Od początku do teraz 🙁

  25. rzeczywiście1 wszystko wygląda supernaturalnie! 🙂 to mi sie podoba w koreankach, do tego tak świetnie łączą ciuchy 😉

    byolka.pinger.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.