z paskiem

Hej,
Nareszcie mogę chwilę odpocząć! Ostatnie dwie lekcje podniosły mi ciśnienie, ale na szczęście już tego nie odczuwam, towarzyszy mi tylko zmęczenie. A korepetycje z matematyki minęły mi niezwykle szybko:) Do domu wróciłam godzinkę temu i niedługo jadę na pocztę wysłać kilka rzeczy. 
Nie wiem co mnie ostatnio na paski naszło, ale dziś nie mogłam bez żadnego wyjść-.- 
koszula-sh, pasek-? 

Jak widać statyw jest jednym z najlepszych, prywatnych fotografów do zwykłych fotek, haha:). 

77 thoughts on “z paskiem

  1. Styl country mi to troszkę przypomina 😛
    Kowbojki by do tego pasowały 😀 Bardzo ładnie 🙂
    Na pocztę z postcrossing?

  2. a i właśnie mam pytanie.
    Chodzi o to, że w moim aparacie, kiedy nastawiam samowyzwalacz i nacisnę już spust migawki, oddalam się i zdjęcie wychodzi rozmazane.. Nie wiem, dlaczego nie chce złapać ostrości. Dopiero kiedy nacisnę migawkę i nie zmienię pozycji, a raczej miejsca – wtedy zdjęcie zostaje zrobione z normalną ostrością. Nie wiesz, co może być przyczyną?

  3. A myślałam że to robione w szkole ;p
    Ale jak powiedziałaś że statyw to się zdziwiłam że nosisz statyw do szkoły

  4. Aniu, szablon masz z blog spot a jak zrobiłaś te zaokrąglone końcówki i początki posta ? Możesz mi dać strony, które ci pomagały. (Szablon masz prosty) ;p

    1. przeciez to już jest w szablonie gotowe, tylko trzeba znaleźć odpowiedni -.- Picture Window tak sie nazywa ten szablon co ma ania na blogu:) ona miała przerabiane tylko to że nie widać etykiet pod postami i stopke posta?(wyśrodkowanie godziny i liczby komentarzy)

    1. nie wszystko;> akurat najczęściej te rzeczy tu pokazuję. Przeszkadza Ci to? Bo ja jestem zadowolona z tego, że dzięki temu, że w sh wydam grosze, potem stać mnie na części do aparatu czy kilka par butów zamiast jednej 🙂

  5. I na pewno każde będzie cudne :D!
    Ale ta Łódź to jest totalnie brzydka nie ma co 😀
    Jeziuu jakie Ty masz już długaśne te włoski!

  6. Ojajujaju jaka z ciebie modelka .
    Bez urazy , ale jestes tak pozytywna ze az czasem mdli 🙂
    Mam nadzieje , ze cie nie zranilam .

  7. Ok, rozumiem. Dzięki, że mi odpisujesz, tyle osób do Ciebię piszę, a Ty akurat wybierasz mnie jako jedną z nielicznych:) Dziękuję. A jeszcze takie pytanko, co sądzisz o moim blogu, co mam w nim zmienić? Przepraszam że tak ciągle pisze, ale bardzo mnie ciekawią twoje odpowiedzi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.