Zante Town trip

Hej!
Po południu zdecydowaliśmy się wybrać na małą wycieczkę do stolicy wyspy. Poszliśmy na przystanek, który znajduje się dosłownie przy naszym hotelu i pojechaliśmy do oddalonego o kilka kilometrów Zakynthos, czyli Zante Town (tak nazywane przez mieszkańców wyspy).
Pokażę tu większą część naszej trasy wycieczki. Początkowo przemknęliśmy przez wąskie uliczki Zakynthos, a później dotarliśmy do głównego deptaku i zatoki od której to zaczęliśmy nasz spacer!
Następnie skierowaliśmy się w stronę wieżyczki, ale zanim do niej doszliśmy przedarliśmy się przez ruchliwe ulice i sklepik z pamiątkami, gdzie kupiłam pocztówki.

W końcu naszym oczom ukazała się spora prawosławna świątynia o nazwie Agios Dionisios.
Odbiliśmy kawałek w jakąś uliczkę i niczego nie świadomi trafiliśmy na stary kościółek, który sprytnie się ”schował” przed ciekawskimi turystami pomiędzy pięknymi kamieniczkami.
Później nieco się wróciliśmy i ruszyliśmy w stronę portu, skąd mogliśmy podziwiać zatokę Zante Town, ale i wzgórza jakie rozciągają się ponad miastem!

I końcowy etap naszej wycieczki to port. Woda w porcie i w zatoce ma bajeczny lazurowy odcień, co aż dziwi! A wraz z wychodzącym i zachodzącym za chmurami słońcem zmieniała swój odcień.

czas na mały odpoczynek
Tak wyglądała nasza wycieczka do Zante Town! To naprawdę cudowne miasto. Jeszcze nie skończyłam ze zdjęciami z tego miejsca! Zobaczycie, że to miasto jest znacznie piękniejsze!