zwyczajnie

Hej!
Temperatury na dworze zniechęcają mnie do wychodzenia z domu. Najchętniej porozpalałabym świeczki, włączyła film i zapatuliła w kołdrę. Ale jak się dziś ocknęłam, że to już prawie koniec pierwszego tygodnia ferii to postanowiłam brać się do roboty! Zaraz skończę porządki i może zacznę czytać książkę:)
Możliwe, że wieczorem gdzieś się wybiorę, ale jak to ostatnio bywa, pewnie zostanę poinformowana na chwilę przed wyjściem. Także, muszę szybko zrobić to co zaplanowałam.
Dzisiaj nie przywiązywałam uwagi do stroju. W domu najchętniej chodziłabym w dresach i bluzie, ale z racji tego, że w każdej chwili mogę zostać gdzieś wyciągnięta, to wypadałoby być w miarę ogarniętym^^
zwyczajnie;
 bluzka-sh, spodnie-mohito
Tą bluzkę mam już kupę czasu, 
lubię ją dlatego, że jest uniwersalna:)
Przydałaby mi się w domu jakaś niezagracona, biała ściana do zdjęć^^ ..

90 thoughts on “zwyczajnie

  1. mam kilka pytań : to typowe spodnie czy tregginsy ? dawno kupilaś? i jeszcze chciałam zapytac o cene? pytam dlatego ze sama takich poszukuje. dziekuje z gory.

    1. nie masz problemu ze znalezieniem rurek na swoje chude nogi ? Ja mam strasznie chude nogi i właśnie czasami jest mi ciężko znaleźć rurki;P

    2. Witaj w klubie ! ja podobnie … czasami wypatrzę sobie mega ładne rurki, nawet mój rozmiar jest (36,37) a , że tak powiem nogawki odstają 🙁 to jest wkurzające, dlatego najlepsze są właśnie tregginsy albo spodnie z lajkrą ^^

  2. śliczną masz tę bluzeczkę ;d szukam takiej podobnej xd z guziczkami z przudu :3 Zazdroszczę Ci włosów xd są boskie !

  3. ja to już od poniedziałku "biorę się za porządki" ale mój pokój wygląda jak po III wojnie światowej^^
    fajna bluzka!;-)

    zapraszam do mnie;]

  4. ja w domu tylko w dresie! 🙂 nie umiem siedzieć w jeansach.. jak już usiąść z kubkiem kawy to tylko wygodnie. dziś też mija mój ostatni dzień urlopu.. jutro do pracy.. eh czas za szybko leci! :[

  5. wyglądasz na taka miłą , przyjacielską i potulną osobę i mam pytanie czy ty czasamie sie gniewasz , obrażasz m fochasz cy jesteś zła ? 😀
    wiem pewnie dziwne pytanie ale jakoś tak zawsze wyglądasz tak słodko i niewinnie a szcególnie na 1 zdjęciu ;*

    1. a zdarzyło Ci się pokłócić z rodzicami tak, że nie odzywałaś się do nich np. cały dzień ?

    2. Na prawdę ? cały czas myślałam że Ty nigdy nie pokłóciłaś się z rodzicami tak na poważnie … 🙂

  6. Hej, Aniu, zauwazyłam , ze czesto stosujsz taki trend- wkładanie bluzki w spodnie, robisz tak zeby było fajniej, wygodniej czy raczej modniej? Mi w sumie u innych sie podoba, ale u siebie wydaje mi sie, że takie zestawienie deformuje sylwetke. Sama nie wiem, mogłabys sie wypowiedziec na ten temat?

    1. ja też tak robię;) i powiem Ci, że jest to mega wygodne.. wkładam do spodni bluzki, koszule, zależy jak się ubieram, ale najczęściej właśnie tak robię. Nie wiem czy to jest jakiś krzyk mody, koleżanka mi tak podpowiedziała, spróbowałam i całkiem fajnie to wygląda:) Sama musisz spróbować, przeglądnąć się w lustrze, poprawić gdzie nie gdzie, ale myślę, że to nie deformuje sylwetki:) zresztą, niech Ania sama się wypowie:)

  7. Hej będziesz w Wawie w ferie? Bo ja osobiście sie wybieram i zastanawiam sie czy jest jakas szansa ze Cie spotkam. Czytam twojego bloga od dawna i mieszkam na drugim końcu Polski, wiec niewtpliwie byłaby to jakas okazja.

  8. Zwyczajnie?!
    Być w miarę ogarniętym?!

    [zszokowany i przerażony natchnioną przez ankyl wizją z przyszłości]
    Matko Bosko Większa, Częstochowska, Rokitniańska, Ostrobramska, Śnieżna, Podkamieńska, Latyczowska, Berdyczowska, Agłońska, Trybunalska, Gromniczna, Fatimska, Łaskawa, Opolska, Świętokrzyska, Kodeńska, Tuchowska, Karmel, Anielska, Kalwarska, Zielna, Siewna, Bolesna, Różańcowa, Guadalupe i in.!
    Chrońcie mnie, bym nie miał córki!
    Bo inaczej moje pensje stopnieją o 90%!

    (komentarz należy traktować w kategoriach humoru, jakby kto nie był kumaty)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.