bikini

Hej!
Powoli się szykuję na małe opalanko. Wybieram się nad wodę i mam nadzieję, że pogoda mi się szybko nie zepsuje! 🙂 Jest taki przyjemny wiaterek.. Chciałabym, żeby słońce odrobinę mnie złapało !

Od jakiegoś czasu poszukuję jakiegoś fajnego kostiumu. Co prawda nie przez internet, bo może okazać się, że będzie za mały, czy też za duży. Ale buszuję po stronkach, żeby chociaż zainspirować się jakimś krojem i wzorem. Oczywiście patrzę na te azjatyckie!

Od Liz Lisa : 

A te, z tej strony:

A wy upolowałyście w tym roku jakieś fajne kostiumy ? 
Lecę ! 

76 thoughts on “bikini

  1. TK Maxx+ New Yorker= my new bikini. U mnie wieczorem też szykuje się wypad: kapelusz z wielkim rondem, awiatorki i sukienka w papugi oraz bose stopy… Bahar lubi ryzyko… Na południu pogoda jest cudna!

  2. Ten pierwszy różowy i ostatni bardzo mi się podobają.
    Ja już mam strój kąpielowy ^^ ale planuje może jeszcze jakiś kupić 😉
    Nami

  3. ja już mam.
    a słyszałam, że jest teraz moda na noszenie dwucześciowych strojów, ale każde z innego kompletu. np. że stanik od jednego kostiumu, a majtki od innego. Może być fajne.

  4. Hej mam prośbe wiesz może jak ustawić, aby strona internetowa przetumaczyła się na j.polski?

  5. ja widziałaś śliczny strój za 80zł jednak nie umiem się zebrać w sobie na niego.
    Zawsze marzyłam o białym stroju i ten taki jest – biały szyty delikatnie złotą nicią 🙂
    jednak wolę jeziora niż baseny i taki biały szybko mógłby się zafarbować czy coś.. Na dodatek za dużo nie korzystam ze stroju.. ech, nie umiem się zdecydować 🙂
    Marzy mi się wiązany na szyję i plecach z delikatnie usztywnianą miseczką i dół a'la bokserki 🙂

  6. ładne te kostiumy :] ja nie poszukuje kostiumu bo niestety nie będę miała okazji być gdzieś nad wodą czy też na plaży :/

  7. tem pierwszy cudny :3 ja kupilam kilka, bo i tak nigdy nie wiem na jaki sie zdecydowac 🙁 a wychodze z zalozenia ze stroje zawsze sie przydadza ;D

  8. ten różowy jest przeuroczy! <3
    ja niedawno kupiłam dwa kostiumy w h&m 🙂 jeden taki niebieski w paski, a drugi kremowo-złoty w takie jakby zygzaki. teraz mam ochotę na jakieś kwiatowe wzory 🙂 xoxo

  9. Ja naszukałam się fajnego kostiumu jak głupia po różnych sieciówkach, a najfajniejszy znalazłam przypadkiem w realu;)

  10. ja mam już zakupiony taki jak ten pierwszy tylko cały w kolorze neonowego różu i majtki takie zwykłe bez falbanki:)
    u mnie też piękna pogoda:P
    P.S W notce wstawiłam link do twojego przepisu na babeczki bo dzisiaj próbowałam je wykonać:)

  11. Ja bardzo niedawno kupiłam sobie strój w house taki niebieski , ale oglądałam też ten pierwszy znaczy bardzo podobny do niego ale go nie wybrałam bo uznałam że strasznie dużo osób go ma 🙂 Świetny blog poza tym 😀
    Ja sama też prowadze bloga 🙂 Może zechcesz wejść ?:) http://www.lauren-demi.blogspot.com

  12. Pierwszy śliczny i ten ostatni też ^^
    __________
    Nominuję Cię do One Lovely Blog Award. Sądzę, że to dobry wybór. Więcej na moim blogu 🙂 .

  13. hej. kurde zaniedbuje i Ciebie i swój blog. No ale nie zbyt mam czas skoro ciagle gdzieś jeżdzę po działkach. KOstiumy są fajne ale w małych rozmiarach, niestety … ;/ cieżko znaleźć coś fajnego na miseczke DD

  14. ja wygrzebałam w H&M klasyczny, czarny z górą wiązaną warkoczykami z takiego samego materiału co reszta kostiumu, chociaż teraz poluję na drugie bikini w odcieniu morelowym z falbankami na górnej części 😉

  15. Ja też szukam nowego stroju, bo z tamtego roku się nie mieszczę (ma już ok.2 lat) i przyznam, że łatwe to nie jest. W sklepach nie widać takich ładnych jak np. na zdjęciach, a nawet jeśli jakiś mi się spodoba to albo nie ma do niego gaci, albo stanika -.-

    A wracając do zdjęć to b. ładne są pierwsze dwa < 3

  16. Tak, mam swój ulubiony, wymarzony strój firmy George 🙂 Jest taki słodki 😉
    Dzisiaj byłam na zalewem i mam tak zjarane plecy, że nie mogę się nawet oprzeć, bo tak strasznie szczypią 🙁

  17. Nominowałam cię do One Lovely Blog Award zasady;
    – Podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę.
    – Skopiuj i wklej logo na swoim blogu
    – Napisz o sobie 7 rzeczy
    – Nominuj 16 innych cudownych blogerów(nie można nominować
    blogera, który wam przyznał nagrodę)
    – Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji 🙂

  18. ja upolowałam w… tesco na wyprzedaży 🙂 czarny w białe groszki 🙂

    dzisiaj też byłam nad wodą się troszke poopalać ^^ i popływać, ale woda była taka lodowata że spędziłam tam 5 minut i zrobiłam się trochę zielono-fioletowa 😀

  19. – w google chrome masz chyba automatycznie translatora

    – nie kupiłam. pisałam że jadę kupić, ale nic ciekawego nie było.

    – wejdź w kategorię videoblog – tam mam filmik z pokojem.

    – 4.11

  20. W kwestii kostiumów na piotrkowski focus ciężko liczyć..:( w sumie to nie tylko w kwestii kostiumów, niestety..xD
    Ten ostatni jest całkiem ładny. 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.