Kino

Hello!
Niedawno wróciłam z kina. Byliśmy na Bitwie Warszawskiej. Polski film w 3D to chyba nowość^^. Ogólnie film zrobił na mnie dobre wrażenie. Lubię filmy, które przedstawiają wojnę. Pokazują coś czego my nie doświadczyliśmy, co było tak okrutne, a jednak prawdziwe…

zwiastun:
A wy oglądaliście ten film? Jakie były wasze wrażenia?
Pa!

103 thoughts on “Kino

  1. byłam na tym filmie niecały miesiąc temu, dla mnie był beznadzieją, ale były śmieszne momenty 😉 ciekawiło mnie troche, czemu Piłsudzki zamiast walczyć pasjansa układał… ;p

  2. haha^^, to już mnie bawi jak słyszę, że ktoś był na tym filmie;p. Chyba wszystkie szkoły chodzą teraz na ten film^^.

  3. oglądałam i film jest naprawdę godny podziwu! chociaż wadą dla mnie jest to, że za szybko wszystko się dzieje i robi się samolot w głowie 🙂

  4. oglądałam, podobało mi się 😉 fajnie pokazany styl życia w tamtych czasach wg mnie 🙂
    ogólnie nie przepadam za Nataszą Urbańską, w sumie nie wiem czemu, ale w filmie wystąpiła świetnie

  5. nauczycielka proponowała nam ten film ale wolałam iść na to tylko sex. nie interesują mnie takie filmy i wiele osób wystawiło negatywną opinie ;p

  6. Byłam ;] . Napewno dzięki filmowi będę pamiętać tą datę ;D . powinni częściej robić takie dobre filmy .. historia nie byłaby tak nudna ;p

  7. To fajnie jak wypadzik do kina się udał^^
    Ja w środę. A filmu Bitwa Warszawska 1920 nie oglądałam, co prawda znajomi bardzo polecają. Pewnie będę musiała się ogarnąć i go oglądnąć ♥

  8. Fajny film 😉 Dla mnie to nawet troszkę śmieszny był… Mi się podobało. Z klasą byliśmy wiec od komentarzy w trakcie się nie ominęło :v

  9. Ja byłam na tym filmie razem z klasą.Mi się strasznie podobał,choć miał kilka wad.Najbardziej podobał mi się moment z księdzem 🙂

  10. ja byłam na tym filmie jakieś 2 albo 3 tygodnie temu. gra urbańskiej była straszna, film wgl mi się nie podobał, wyszłam w połowie z dziewczynami na galerię. 😀

  11. Też lubię filmy wojenne. Czekam, aż Bitwa Warszawska 1920 pokaże się w necie. Ostatnio u mnie cienko z kasą ;/.
    Tak na marginesie – dzisiaj mama przywiezie z poczty moje ciuszki Japan Style ;). Na pewno pokażę foty.

  12. Też jade na ten film z klasą, tyle że my do obejrzenia tego filmu jesteśmy zmuszeni – niestety. Tak to też jestem ciekaw, ale coś mi się zdaje ze to nie wypał 🙁

  13. Ja też jutro z klasą się wybieram 😉 Mam nadzieję, że bedzie fajny ;] Mam pytanie. U was jest duzo dziewczyn w klasie? Bo widziałam jedno zdjęcie, i 3/4 osób to dziewczyny ;] ;*

  14. Ja też jadę ale w piątek. Od jednych słyszałam , że fajny a od innych , że głupi . Ale w piątek sama się przekonam 😉

  15. Ja oglądałam. Ogółem bardzo fajny, ciekawy, ale oczy mnie bolały, gdyż te sceny walk były strasznie szybkie. No i te drastyczne momenty, chociażby ludzie oblani krwią, facet z uciętą nogą czy scena z ucinaniem ręki "bo za bardzo krwawi". Ale ogółem były momenty wzruszające i zapierające dech w piersiach:)

  16. Raczej nie obejrzę, bo słyszałam za dużo kiepskich komentarzy + nie cierpię Nataszy Ubrańskiej i nie muszę oglądać, żeby wiedzieć, że skopała swoją rolę, jak wszystko, co robi;p. Generalnie lubię filmy o tematyce wojennej, ale pseudopatriotyczne kino polskie ostatnio schodzi coraz niżej, a szkoda. Pozdrawiam!

  17. Oglądałam. Jak na polski film, jestem zadowolona. Tylko to 3D podczas szybszych akcji trochę plątało mi się przed oczami 😛

  18. Nie oglądałam tego filmu,mieliśmy iść z klasą. Ale nie wiem czy w końcu wyjdzie,jednak chętnie bym obejrzała. To w końcu historia Polski 😉

  19. filmy zwykle oglądam na zalukaj.tv, a japońskie na love-drama.pl . Bezpłatnie bo z limitami.

    U mnie w klasie jest tylko 5 chłopaków ^^ a dziewczyn jakoś koło 28

  20. Mi tam się podobał 🙂 Szczególnie, że lubię musicale a tu była taka nutka, więc dodatkowy plus. Długo czekałam na ten film i wydaje mi się, że było warto xd

    Pozdrawiam:*

  21. Hmm… byłam z moją klasą bo nauczycielka stwierdziła, że jako historykom przyda nam się liznąć taki film 😀 Nie wiem kto był bardziej zawiedziony, w każdym razie spodziewaliśmy się czegoś innego. Zdecydowanie jestem na nie jeśli chodzi o polskie produkcje 😉

  22. Byłam.! Polecam film, ale sama nie poszłabym drugi raz, bo tam były drastyczne sceny… Lubię takie filmy, ale bez przesadyzmu. Np.: Natasza Urbańska- jak trzymie tą zakrwawioną rękę, kiedy jest pielęgniarką.! straszne… ja się tak zastanawiam: "Co ona tnie.?" A tu się okazuje, że to ręka. masakra…

  23. Owszem, byłam. Film interesujący. Właściwie poszłam tylko ze względu na to, że wojenny i związany z Polską historią… no i dlatego, że w ramach lekcji. 😛
    Chociaż nawet jakby nie był na lekcjach, to zabrałabym rodziców, zapakowała do samochodu i pojechała. Jedyne co mnie drażni, to 3D. Strasznie nie mogę znieść tego zniekształcenia, rozmazują się oczy.
    Pozdrawiam 🙂
    ps. swiat-normy.blogspot.com – aktualny blog.

  24. Mi się strasznie film podobał a najbardziej scena gdzie myszki chodziły sobie po żołądku , wątrobie.
    Do tej pory tą scenę pamiętam.
    zapraszam do mnie,

  25. byłam na tym w kinie jakiś miesiąc temu z klasą i bardzo mi się podobał jedyny wojenny film który mi sie podobał,ogólnie nie przepadam za filmami wojennymi ale ten akurat przypadł mi do gustu

  26. Byłam z klasą na tym filmie i musze przyznać, że naprawdę ciekawy, widać wkład pracy jaki włożył w to reżyser. Były śmieszne momenty. Choć jakoś nie przepadam za filmami historycznymi, ten był całkiem ciekawy.

  27. Byłam z klasą na tym filmie i musze przyznać, że naprawdę ciekawy, widać wkład pracy jaki włożył w to reżyser. Były śmieszne momenty. Choć jakoś nie przepadam za filmami historycznymi, ten był całkiem ciekawy.

  28. Oglądałam.
    W niektórych momentach było tyle krwi że odwracałam się od ekranu i zatykałam uszy np. kiedy odcinali rękę piłką do drewna – fuuu…

    Ale przez ten film, cieszę się że nie żyłam w tamtych czasach.

  29. z opowieści po powrocie mojej klasy z kina, gdzie oglądali właśnie ten film słyszałam, że film nie zachwyca. wszyscy myśleli, że właśnie będzie dużo elementów historycznych jednak okazało się inaczej, ale to też kwestia gustu.

  30. Ogółem dla mnie był średni, ale dobre były efekty specjalne i niektóre teksty, dialogi aktorów. I oczywiście URBAŃSKA, wrr nienawidzę jej i to właśnie przez nią mam taką opinię, bo zepsuła cały film 🙂 Sztucznie grała 🙂 Ale Borys nadgonił za wszystkich 😀

  31. też byłam dziś z klasą na tym filmie! :)szczerze mówiąc to bez rewelacji dla mnie. Natasza Urbańska według mnie w ogóle tam nie pasowała,zresztą wszyscy na sali się śmieli z niej ; D także nie wczułam się w klimat.
    a oglądałaś Czarny Czwartek? dla mnie właśnie ten film był genialny.. pełen refleksji,po zakończeniu wszyscy pozostali na miejscu jeszcze przez jakiś czas..

  32. też byłam na tym w kinie z klasą i jak bardzo lubię filmy wojenne tak tutaj nie mogłam przeżyć Urbańskiej…chociaż mimo to film ogólnie nawet mi się podobał 😉

  33. ja nie lubię filmów wojennych, ale ten zrobił na mnie duże wrażenie, nie powiem, że nie. i jak na polski film- na prawdę super 🙂 też dziś byłam ;p

  34. noom. ja też byłam ; )) ale mi sie średnio podobał. a co do twojego bloga, to od jakiegos czasu tu zagladam, ale nie komntowalam. nie mam blogu na blogspocie, więeec. ale co tam. zapraszam na mojego oneta: harrymore.blog.onet.pl

  35. Jak lubisz takie wojenne filmy, polecam "Chłopca w pasiastej piżamie", wg. mnie o wiele lepszy od tego, chociaż o trochę innej tematyce.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.