teraz

Nie miałam czasu wcześniej napisać.
Ogarniam zeszyty do szkoły, sprzątam w szafkach, a w między czasie malowałam paznokcie^^
W sumie część zeszytów została mi z zeszłego roku. Wiele w nich zapisane to nie mam, więc do 2 klasy powinny starczyć :). Zaraz się przejdę do ogródka bo jest cudowna pogoda! Mogłabym zacząć czytać zadaną lekturę, ale chyba takowej nie mam w domu :(..

zgadnij który kolor mam u rąk, a który u stóp:) hah!
Zapraszam później na kolejny post ! 🙂 

61 thoughts on “teraz

  1. no ja też muszę trochę jeszcze ogarnąć w szafkach przed szkołą. Ja mam okropnie dużo zeszytów nakupowane, nie mogę przejść obojętnie obok tych kolorowych okładek, a szczególnie z tych z herlitza.

  2. Jeśli to popularna lektura a nie tzw"biały kruk" to możesz znaleźć ją w internecie w formie ebooka na chomikuj.
    Ciemny na paznokciach u rąk, jasny u stóp 😉
    Pozdrawiam.

  3. ten zielonkawy / morski / miętowy na rękach, czarny na nogach 🙂 fajnie masz że w Twojej szkole można mieć pomalowane pazurki, u mnie za to są minusowe punkty i nagana i w ogóle :/ można chyba u nóg jeśli nie widać tzn. jak się nie nosi odkrytych butów. ładne zeszyty ^_^

  4. jasny na rękach, ciemny na stopach.;)
    pozwalają Wam malować paznokcie do szkoły ? nam nie.;<

    też miałam taki zeszyt – ten na samym wierzchu.(;
    już Wam zadali lekturę ? ;o

  5. Hey ! kurcze jak ja tu dawno nei bylam !!
    1. rzesy .. fajne ^^ takich nei widzialam ! mina mojego wychowawcy na moje rzesy byla dosc.. wymowna xD
    2. witaj szkolo xD
    3. zapomnialam.. xD A juz wiem !! TIPSY !! bardzo kawaii <3 ja sie nie odwazylam an sztuczne jeszcze nigdy xD

  6. Mam podobny zeszyt z "city by night", jedne z najładniejszych one są, przez te śliczne widoczki. Mi też pewnie zadadzą jutro lekturę już – akurat w piątek nam minął polski, bo mieliśmy mszę. ;P

    ~ messrose.blogspot

  7. na dłoniach masz ten jasny, a ciemny na stopach- w końcu jutro do szkoły, a w szkole chyba nie wolno mieć paznokci pomalowanych na ciemny kolor? przynajmniej za moich czasów tak było 😛

  8. ymm… a może jeden pazurek taki, drugi taki ?
    ;d .
    poza poznokciami mam taki sam zeszyt jako pamiętnik ' city by niaght ' tylko w linie 🙂 .

  9. Zielony na rękach, czarny na stopach ;D Już widzę, że mam dwa identyczne zeszyty jak ty. Ten pierwszy na wierzchu i czwarty od góry xD Poznaję ;D

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.