wyniki konkursu !

O to długo oczekiwany post !

Siedziałam pół nocy i czytałam jeszcze wasze prace. Jestem w wielkim szoku, że było ich aż tyle (prawie 100!) – w końcu to pierwszy konkurs jaki zrobiłam! Uwierzcie mi to bardzo trudne zadanie, żeby trafnie wybrać. Ile w takich momentach dałabym za to, by móc się rozdwoić^^. Nie ma co narzekać, dałam radę ! I wytypowałam już zwycięzców w obu kategoriach ! Postanowiłam też wyróżnić pewne osoby, niestety dla wyróżnionych nie mam nagród, ale myślę, że nawet to co mam w planach wam wysłać sprawi, że się uśmiechniecie 🙂

W Pierwszym temacie ”stylizacja zainspirowana azjatycką modą” wygrywa Angelika!

jej strój :
Wyróżnienie zdobywają Magda i Marlena ;
Dziewczyny ! Gratuluję ! 🙂 

Drugi temat było mi trudniej oceniać. Niektóre z was przelały swoje emocje i pokazały swoje ulubione miejsca w jak najlepszy sposób. Przykro mi, że mogę wybrać tylko jedną pracę.

Jednak jedna z was, wykazała się niezwykłą pomysłowością i jej opis, a właściwie wierszyk(!) zrobił na mnie ogromne wrażenie ! Wygrywa ta praca;

Zdjęcie do opisu:

Wyróżnienie zdobywa Mika;

Gratuluję! 

Tak jak pisałam, zdjęcia nie musiały być jakieś super-w drugim temacie liczył się szczery opis!

Zwycięzców proszę o kontakt – ankyl@onet.pl 

89 thoughts on “wyniki konkursu !

  1. Gratulacje zwycięzcom, szkoda, że się nie udało, ale następnym razem… 🙂 Z azjatyckiej mody podoba mi się bardziej drugie zdjęcie, z drugiej kategorii – pierwsza. Jestem ciekawa, jakie były opisy. Mam nadzieję, że jeszcze opublikujesz gdzieś resztę zdjęć, w jakimś albumie czy coś 🙂

  2. a mogłam wziąć udział, ale sądziłam, że będzie większa konkurencja, szkoda miałam fajny pomysł

  3. A jakbyś te prace wrzuciła do picasy? Może tak troche odbiegnę od tematu 😉 ale chodzi mi o postcrossing: wysyłałaś kartki (ile?) a ile ich otrzumałaś i skąd?

  4. wow. ty to masz pomysły . fajnei ze podbudowujesz swoim zwariowanym stylem zycia dziewczyny z polski im wiecej takich ludzi jak tym tym zabawniej i ciekawiej ;D . Tęsknię mordko !

  5. Kto to pierwsze zdjęcie z pięknym krajobrazem podesłał? Nie podałaś nicku ani imienia, a mam wrażenie, że wiem, gdzie i czyje to :>

  6. Mie będę już wstawiać zdjęć i opisów. Musiałabym PO KOLEI ZNÓW przeglądać każdego emaila.. Ja na prawdę nie mam tyle wolnego czasu ;<

  7. Podobają mi się prace osób, które wygrały 🙂 Krajobraz jest przepiękny! Po prostu rewelacja. Na modzie się nie znam, ale jest w tym pierwszym stroju coś oryginalnego 🙂
    Martyna

  8. kategoria 2… porażka jakich wybrałaś zwycięzców 1 zdjęcie jest nawet dobre, choc nie widac w nim nic niesamowitego, a drugie zdjecie to już w ogóle.. zdjęcie kilku bloków to chyba nie dokładnie zrozumiałam o co chodziło, myślałam, że to ma byc ULUBIONE MIEJSCE, W SWOIM MIASTECZKU a nie zdjęcie bloków. pozdrawiam 😉

  9. DRUGI TEMAT to miało być ulubione miejsce CIEKAWIE OPISANE, a tylko urozmaicone zdjęciem. Nie chciałam wybierać pracy w której była fajna fota a opis w jednym zdaniu.

  10. No cóż, myślałam, że w 2-gim temacie chodziło o oryginalne pokazanie swojego ulubionego miejsca, i fajny podpis. A ja tam widzę jakiś widok na góry, a na drugim zdjęciu widzę bloki. No cóż. Ale fajnie by było, gdybyś do albumu picassa dodała wszystkie zdjęcia które były zgłoszone, bo chętnie bym oglądneła prace innych,

    TyŚka~♥

  11. Fajny ten konkurs. Bardziej kreatywny niż te "dodaj do obserwowanych… a generator wylosuje…" 🙂
    Gratuluję pomysłu i wytrwałości w nagradzaniu 😀

  12. Podobają mi się te prace ;D
    Btw, uwielbiam twojego bloga, często na niego wchodzę, ale pierwszy raz komentuję. Masz bardzo fajne ubrania, podba mi się też twój styl. Me gusta~
    ;D

  13. edit dopisuję jeżeli post już wcześniej był publikowany.
    _

    ubrałabym, a co w tym stroju dziwnego ?

    _

    Bo opisy są długie i być może autorki nie chcą się nimi dzielić z wielką ilością ludzi.

    _

    w Tomaszowie? nie wiem.

    _

    miałam już. wystarczy wpisać w google ; ankyls szafa.

  14. mogłabyś pokazać wszystkie prace. ludzie sie staraja dla ciebie a ty wstawic nie mozesz…

  15. Nie mam tyle czasu , by otwierać 100 emaili, zapisywać, umieszczać na stronie, podpisywać itd. No ja wiem że się dziewczyny starały, doceniam to, ale wybacz, też jestem człowiekiem, nie potrafię się rozdwoić. Po za tym, z pewnością nie wszystkie z dziewczyn by chciały żeby czytało ich prace kilkaset osób. Pisały to do mnie, nie do publiki.

    nie, ponieważ na początku nie miało być wyróżnień.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.