Wszystkie chwyty dozwolone !

Hej 🙂
Chociaż jestem bardzo zmęczona postaram się dziś rozpisać. 😉
Zacznę od tego, że przeglądałam dziś troche fotek japońskich nastolatek, i jestem zafascynowana, ich stylem i oryginalnością, kiedyś już o tym tu wspomniałam.
Poprostu każda z nich się na swój sposób wyróżnia, strój, make-up itd.
W Japoni, a może raczej w Tokyo – stolica mody dalekiego wschodu, a szczególnie w Harajuku,
spotkamy się z każdym stylem jaki tylko moglibyśmy sobie wyobrazić.
Można dostać oczopląsu. I dałabym sobie rękę uciąć, że 3/4 polaków by krzywo spojrzało, lub wyśmiało te style. Ale , co kraj to obyczaj ! .. no i też tolerancja. Nie tylko na kolor skóry, ale na wygląd – styl itd.
Postaram się wymienić parę z tych styli, i je opisać. 🙂

Decora – Polega na założeniu na siebie jak największej ilości dodatków. Na głowie ogromna ilość spinek, a na rękach po kilkanaście bransoletek. Ubrania są bardzo kolorowe, i muszą być słodkie. (kawaii)

 

Kogal – Nie trudno rozpoznać ten styl, dziewczyny są bardzo ‚opalone’, mają tlenione włosy, i kilogramową warstwę make-upu, plus miniówe, i buty na obcasie .

Lolita – Chyba najpopularniejszy styl widoczny na harajuku. Dziewczyny wyglądają jak porcelanowe lalki, w sukienkach wyglądem przypominającym te z epoki wiktoriańskiej, baroku, rokoko itd. Lolita, dzieli się na różne ‚gatunki’ np. gothic lolita, sweet lolita, punk lolita, i tak dalej.

Nie wymienię tu wszystkich tych styli, bo chyba bym nad tym pół dnia spędziła, ale macie tu te najpopularniejsze;). Niektóre są naprawdę odjechane, ale przeglądając fotki w necie, czasem znajdę całkiem w porządku stroje, że pewnie sama bym się w nie ubrała;)
_
Japonki też uwielbiają tipsy, i mnóstwo ozdób na nich –

słodko, i czasem aż tandetnie, ale przyznać trzeba, że kreatywności im nie brakuje!

_

W szkole, oczywiście mundurki 😉

a po szkole – odlot. ! 😀

_
Chyba produkowałam tą notke z półtorej godziny;),
Doceńcie moje starania ! 😀
komentować;)

30 thoughts on “Wszystkie chwyty dozwolone !

  1. a widziałaś yamambe albo ganguru ? 😀 niektóre z nich są aż czarne od solarium i podkładów ;O nimesil 😉

  2. Tak jeszcze zapomniałaś dodać Ganguro- To jest dopiero odlot! Kompletna tandeta i kicz. Dziewczyny sa opalone mają kolorowe włosy białe usta i jasne cienie. Ubierają się baardzo kolorowo 😀 No i jest jeszcze Gothick Lolita. A tak dla informacji jeśli Cię to ciekawi to ostatnio w Japonii jest moda na bandaże. Dziewczyny chodzą zabandażowane żeby zwrócić na siebie uwagę facetów. To taki patent na podryw. ''Połamana i opuszczona'' Moze to dziwne ale japończycy podobno na to lecą 😀 Pozdrawiam 😉

    2010-03-29 19:43

  3. wiem wiem 🙂 nie zapomniałam dodać , ale dłużej by mi z tym zeszlo 🙂 . no dziwna dość moda.. 😛

    2010-03-29 19:56

  4. Masz rację ;D Ale tak szczerze to co w Japonii jest normalne?xD Ciekawe jaka będzie następna moda ?.Moze i sa dziwaczne ale jakże fascynujące ;p

    2010-03-29 20:07

  5. w skrócie, podoba mi się to,ze kazdy ma swój styl i się tego nie wstydzi 😉 i nie moge sie rozpisać 🙁

    2010-03-29 20:50

  6. Szacunek dla nich, że mają takie odjechane style i szacun dla ,mieszkańców Japonii. Za to jacy są, że tolerują, nie naśmiewają się, a nie tak jak na przykład u nas. Ja osobiście nie ubrałabym się tak jak Japonki, ale podoba mi się to, że każdy jest oryginalny 😀 :*

    2010-03-29 21:53

  7. joł mogłabyś jeszcze wstawić jakieś zdjęcia z twoimi butami bo uwielbiam na nie patrzeć :PPP pozdr!

    2010-03-30 00:31

  8. mają naprawde fajny styl 😉 ciekawe jak będzie w polsce za pare lat . ;d

    2010-03-30 06:49

  9. dodaj coś o modzie(tylko nie japońskiej, naszej, pokaż ciuchy które ci sie podobają), jesteś moją inspiracją;-)

    2010-03-30 11:34

  10. no u nas większa połowa ma zdanie , że ma swój wlasny styl i wgl. a jak przychodzi co do czego to nie są zbyt tolerancyjni . 😉 trzeba to olać ^^ ahh … niektóre ich style są naprawdę fajne : D

    2010-03-30 14:25

  11. mówisz że nie masz kasy a jak ktoś pyta skąd masz daną rzecz, to prawie zawsze wymieniasz markowe sklepy… wiem że dużo ciuchów masz z lumpeksów bo wspominałaś ale na np. markowe buty z nike, bluzy z funk`n` soul, itp. też skądś musisz mieć kase, a masz dużo takich ubrań… Nie chce jakoś cię obrażać czy coś po prostu tak ostatnio przeglądałam twoje zdjęcia i ciuchy..

    2010-03-30 14:35

  12. no owszem, ale nie kupuje często takich drogich rzeczy;) bo za jedna taka rzecz, mam kilka z secondhandu, wiec jesli juz to buty;) , a buty zawsze kupuje po urodzinach, lub wigili wiec wtedy mam kase;)

    2010-03-30 16:02

  13. najbardziej podoba mi się ten drugi styl, ale nie pierwsze zdjęcie, bo jest one dośc.. hmm dziwna ;o ale te panienki na drugim zdjęciu są ładne. Tylko ciekawe czy bym się tak ubrała :d Bardzo podoba mi się to jak dużo piszesz o Japoni, dzięki Tobie wiem więcej a jest to interesujący kraj. fajnie piszesz ankyl i tak dalej ! Opss, rozpisałam sie :d

    2010-03-30 16:20

  14. aha , ja pytam bo widze ze masz dużo ciuchów takich markowych :p ogólnie to własnie fajnie sie ubierasz 😉

    2010-03-30 17:39

  15. przecież z tymi tipsami to nic zrobić nie można ;p hah no ale nie powiem oryginalność.

    2010-03-30 20:14

  16. kocham japonię i styl japońskich dziewczyn. w moim mieście wszyscy by wyśmiali tak ubrane dziewczyny, niestety mało jest teraz tolerancyjnych osób. ;/

    2010-04-04 23:45

  17. chciałabym żeby w polsce też byli tacy ludzie i ludzie którzy by ich tolerowali

    2010-12-16 13:38

  18. chciałabym takie mundurki w szkole jak one mają . 🙂 / za dużo różu jak dla mnie :d bo od razu kojarzy mi się z plastikiem xd ale ogólnie podoba mi się ich pomysłowość 😀

    2010-12-29 15:48

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.